Jan 20, 2016

Suspicious activity in room 3107, at Hotel Jen Puteri Harbour....


There was certainly a lot of suspicious, or strange activities happening in one room at the Jen Hotel at Puteri Harbour recently… That room was room 3107.. apparently there was a whole group of people who went into that one room and even after we have waited and waited for 10 minutes, none of them came out…. Then suddenly a blur of white passed us to enter the room….hmm… was it …. a Ghost???

Shortly afterwards, we heard squeals coming from the room… but it did not seem to be squeals of fright, though… hmmm… what could it be… and there was certainly a ruckus inside the room…..



Unable to bear the suspense anymore, I barged into the room only to be greeted by a group of media people in a pink room with a very familiar and adorable feline character there..... Hello Kitty!!!



The room was just about absolutely adorable, created for the Hello Kitty fans... and yes, there are many of them out there...Hello Kitty has normal fans like you and me, and well, there are also die hard fans who want to get as much of Hello Kitty as they can get they paws on.....


And this very pretty in pink room was to be the first Hello Kitty Themed Room at the Hotel Jen...and well, that white blur which passed me by earlier was none other then Hello Kitty herself , now busy showing members of the media around her new room!!!!


The bathroom is also sweetly decorated with a nice pink bathroom mat, Hello Kitty embroidered bedroom slippers, Hello Kitty embroidered towels, Hello Kitty tissue papers and the mirror has a lovely Hello Kitty decal sticker on it...



I sure find the embroidered Hello Kitty on the bath towel super adorable.....


Even the shower stall has adorable bird decals and hearts all over....



At the top of the head board of the bed is a huge Hello Kitty shape head with pretty white, pink and purple flowers at the bow area....and two circular wall lamps on each side of it...


Basically the room is all about pink, white and blacks...


This is the first completed Hello Kitty themed room in Hotel Jen and there are another 7 under renovation, so there will be a total of 8 Hello Kitty themed rooms here at the Hotel Jen Puteri Harbour for those of you who wants the whole Hello Kitty treatment... 

However, Hello Kitty the mascot, will not be included in the room package yaa.... LOL


Here is fellow Hello Kitty fan and blogger pal Miss Ella with Hello Kitty....


And oh, how can I resist... I cannot resist a picture with adorable Miss Kitty....


Towels on the bed.....





There you have it, make sure you check out the room availability if you are interested to stay in one of these rooms.....it is surely an experience not to be forgotten...


And you can get a whole load of Hello Kitty collectible stationeries as well....


Peekaboo Kitty.... this cute wall mural peeks out from behind the bathroom door near the entrance.... so you know what is going on and what is coming your way soon from Hotel Jen Puteri Harbour... 







25 comments:

  1. Wow, hello kitty! Looks so so cute and fantasy! Girls party can do here! ;)

    ReplyDelete
  2. So sweet! My lil gal will glad to stay in this room for sure 😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. most little girls will be glad to stay in the room....

      Delete
  3. From the title I thought got hantu pulak lol. Kitty is always charming!

    http://www.ranechin.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe... I want some suspense in my title.... hahaha

      Delete
  4. adoiiii.. feeling confort and sweet.. so pinkies lor.. tdo mesti mimpi kitty..

    kalau bawa MY KOPI kompem dia tdo terlentang.. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. huhuhu... tidur mimpi berpeluk dengan mascot ke....

      Delete
  5. so cute. i think the guest will steal the towel home :P

    ReplyDelete
  6. love this room, esp the deco. Wanna just stay there and enjoy!

    ReplyDelete
  7. Why? Why? Why the mascot not included as well? Hahhaha.

    ReplyDelete
  8. So cute!~ I wanna stay also leh... When I hv the chance.. Hmm..

    ReplyDelete
  9. I really love the room so much. Full with Hello Kitty Merchandise items.

    ReplyDelete
  10. Omg i love the Hello Kitty room so much. Everything is in pink and so pretty.

    ReplyDelete
  11. aww... all in kitty ^^
    last fews week have been visited sanrio kitty town ^^
    thanks for ur ticket 1 more time

    ReplyDelete
  12. Haha love your intro Miera dear! The Hello Kitty decor is too cute - should pay a visit and see what it is all about :D

    ReplyDelete

What do you think of my blog???