Apr 20, 2020

Jimatkan wang sambil memastikan kereta anda sihat... Pilih AMARON !!!



Musim Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) pastinya kita akan sentiasa berada di rumah, jadi penting untuk memastikan bahawa kereta kita menggunakan bateri yang bagus dan dipercayai.... 



Oleh itu, saya memilih untuk menggunakan AMARON bagi MENJAMINKAN BATERI KERETA saya mampu bertahan SELAMA 3 TAHUN !!!

Jika anda membeli bateri kereta Amaron, anda akan mendapat jaminan selama 3 tahún mengikut jaminan asli pro-rata di seluruh negara hanya melalui PENDAFTARAN ONLINE dari rakan peniagaan rasmi Amaron.


Jadi kenapa anda perlu membazir duit dengan membeli 2-3 bateri kereta berjenama lain dalam masa 3 tahun apabila anda boleh mendapatkan 1 bateri kereta yang baik dan dipercayai mampu bertahan selama 3 tahun?


Bagaimana memastikan anda memilih bateri kereta yang terbaik?

A. TEMPOH JAMINAN

Tempoh jaminan dikaitkan dengan keyakinan produk. Biasanya tempoh jaminan yang diberikan kepada pengguna di pasaran hanya 12 bulan atau 18 bulan sahaja; dengan erti kata lain, semakin lama tempoh jaminan diberikan, semakin baik produknya.

B) SPESIFIKASI BATERI

Spesifikasi bateri kereta yang berkualiti adalah berkaitan dengan keberatan dan model, iaitu pembenaran langsung amp-hour (AH) dan kapasiti simpanan tenaga (RC) yang terkandung dalam bateri kereta.



ADAKAH ANDA TAHU?

Lebih daripada 70% kereta di Malaysia biasanya mengunakan bateri kereta yang bersaiz di antara model 38b20l (berat: 10kg +/-) yang berharga RM250 +/- atau model 46b24 (berat: 12kg +, berharga RM295 +/-)

ANDA BERHAK UNTUK DAPATKAN KUALITI YANG TERBAIK


AMARON 36 bulan Jaminan pro-rata di seluruh negara boleh dituntut melalui Peniaga Rasmi Amaron, sila hubungi kami di https://www.facebook.com/amarontecxus untuk mendapatkan bateri anda yang dijamin selama 3 tahun.

* Terma & Syarat.

No comments:

Post a Comment

What do you think of my blog???