Mar 15, 2024

Choii dan Bulan Bintang berkolaborasi until Raya 2024!!!

Perlancaran jersi choii x baju melayu bulan bintang dan seri jelajah festival raya choii x bulan bintang 2024 yang di anjurkan oleh Specta Event Sdn Bhd

Dua penjenamaan paling viral di malaysia iaitu jersi Choii dan pakaian baju melayu Bulan Bintang kini bergabung untuk kali pertama dalam sejarah sempena Hari Raya 2024.


Dari hasil gabungan dua  jenama besar ini, baju jersi istimewa dan baju melayu gabungan Choii X Bulan Bintang untuk edisi raya 2024 di keluarkan dan ditawarkan ( 4 item combo ) dengan harga RM289  !!!


Gabungan Choii dan Bulan Bintang juga akan melangsungkan Seri Jelajah Festival Raya 2024 di tiga lokasi di Malaysia pada 21hb March hingga 24hb March 2024 di Perkarangan Parking A Stadium Bukit Jalil Kuala Lumpur,  28hb March hingga 31hb March 2024 di Raia Hotel & Convention Center Alor Setar Kedah. Para pengunjung boleh mendapatkan barangan baju ini hanya di lokasi Jelajah Raya ini sahaja.  Siti Jelajah ini dianjur kan oleh Specta Event. 


Menurut Pengarah Urusan Choii iaitu Encik Fariz Asri, beliau amat teruja untuk  mengeluarkan produk terbaru ini hasil gabungan bersama Bulan Bintang dan berharap dapat penerimaan yang mengalakkan oleh para penggemar jersi di Malaysia. 


Festival Raya Choii X Bulan Bintang ini juga akan menampilkan barisan Selebriti dan Influencer popular di Malaysia antara nya Ella,  Shaheizy Sam, Syatillah Melvin, Faris Asri, Erma Fartimah, Shuib, Achey, Cat Farish, Shikin Maembung, Fauzi Nawawi,  Yasin Yahya, Lisdawati, Aizat Saha dan ramai lagi. Festival Raya Ini juga akan di host oleh pengacara festival negara Kelly Azman. 

Untuk sebarang informasi anda boleh layari di media sosial Choii  dan Bulan Bintang.

No comments:

Post a Comment

What do you think of my blog???