Dec 11, 2014

Rebutlah peluang menang RM1000 dengan menguruskan badan dengan Nikko Slimm Juice!!!


Rebutlah peluang keemasan ni untuk menguruskan Badan, dan Menang RM1000 dengan Nikko Slimm Juice

Ramai wanita masa ini menginginkan potongan badan yang cantik dan juga menawan. Malangnya dengan makanan sedap- sedap yang terdapat di negara tercinta ini , ataupun dengan usia dan setelah beranak, potongan badan ramai wanita bukannya semakin menawan, tetapi semakin gemuk.

Sekiranya nak kurus, kenalah rajin bersenam, pergi ke gim ataupun makan pil kurus yang kekadang tidak sahih latar belakangnya , dan yang boleh memudaratkan kesihatan kita setelah beberapa lama dimakan.

Saya pun begitu, dan saya juga sentiasa tercari-cari produk untuk menguruskan badan yang baik atau hebat dan yang pentingnya, selamat untuk di makan. 

Syukur lah, baru -baru ini, Nikko Beauty & Wellness, syarikat terkemuka yang mengedarkan produk Nikko Placenta White yang hebat, mengeluarkan produk menguruskan badan yang mesra pengguna yang dinamanya Nikko Slimm Juice.

Untuk makluman kawan-kawan semua, Nikko Slimm Juice mempunyai cop lulus KKM dan Halal- dan dengan itu, memang selamat untuk di minum semua tanpa was-was atau kerisauan apa-apa!!!

Ramai pengguna yang sudah mengamalkan minuman Nikko Slimm Juice ini telahpun memberikan respon atau testimoni yang baik setelah menggunakan produk tersebut. Ternyata Nikko Slimm Juice ini teramat berkesan. 
Saya pun tidak bersabar nak menggunakan produk ini .

Kalau kawan-kawan nak tahu, berikut ini merupakan info tambahan produk impian wanita ini :

1 botol cuma berharga RM60... apa RM60??? Yer... RM60 sahaja!!!

Apatah lagi ianya tidak perlu dibancuh, malah terus boleh diminum begitu  sahaja 2x sehari

Mengandungi 250ml, boleh tahan untuk 2 hingga 3 minggu!! Amat menjimatkan!!!!

Ada berita hebat dan baik ini!!! Pihak syarikat Nikko Beauty & Wellness kini tengah mengadakan pertandingan Kurus Dan Menang. Setiap pengguna Nikko Slimm Juice layak menyertai pertandingan ini.


Pemenang akan memenangi RM1000 jika berjaya turun berat badan sebanyak 10 Kg dalam masa sebulan.

Di antara syarat pertandingan yang perlu diambil kira :
Harus ada bukti sahih- gambar sebelum dan selepas amalkan Nikko Slimm Juice
(Ada gambar 'before – after ')

Untuk menyertai pertandingan dan maklumat lanjut, boleh hubungi pihak Nikko Beauty & Wellness  melalui saluran berikut :


Tunggu apa lagi??? Jom kita rebutlah peluang hebat ini untuk tampil cantik , menawan , kurus dan juga berpeluang memenangi duit RM1000!!!!.....

3 comments:

  1. Terima kasih kak support contest saya ni :)

    ReplyDelete
  2. PSEB 12th Modal Marks Scheme 2023 is now available on the Punjab Education Board's official website. Candidates can use the 12th Test Pattern to check their exam preparation. Modal Marks Scheme will include all Blueprint topics and will be designed based on the new test format. Exam patterns are a fantastic approach to assess their ability to study. Punjab Board 12th Blueprint 2023 Exam patterns are created by board experts. They create a marking scheme that is based on the test format and covers all points. In the next post, we have provided a direct link to the Punjab Board 12th Marks Scheme 2023. Students should begin their studies soon so that they have enough time to prepare for their exams.

    ReplyDelete

What do you think of my blog???